Lakier akrylowy przeznaczony do lakierowania pojazdów użytkowych, autobusów, cystern, widocznych i mocno obciążonych elementów maszyn oraz elementów konstrukcyjnych.
Charakteryzuje się bardzo dużą odpornością na oddziaływanie mechaniczne, uderzenia i zadrapania oraz czynniki chemiczne; kwasy i zasady o niewielkim stężeniu, tłuszcze i benzynę.
Lakiery HYMAX sprawdzane są dodatkowo SPEKTROFOTOMETREM.
Jest to elektroniczne urządzenie najnowszej generacji, które potrafi dokładnie skorygować i poprawić recepturę nawet najbardziej trudnego w dorobieniu lakieru.
Dodatkowo każdy wyprodukowany lakier jest sprawdzany przez naszych kolorystów, poprzez wykonanie natrysków próbnych zmieszanych lakierów oraz sprawdzeniem w różnych rodzajach światła specjalistyczną lampą inspekcyjną.
Lakiery akrylowe HYMAX charakteryzują się
- łatwością aplikacji, lakiernik nie musi wprowadzać żadnych zmian i ma gwarancję udanego lakierowania,
- doskonałą siłą krycia i wydajności, która gwarantuje oszczędność materiału i czasu potrzebnego do lakierowania,
- szybkim odparowaniem, proces lakierowania jest krótszy,
- doskonałym dopasowaniem kolorystycznym.
PROPORCJE MIESZANIA:
Lakier akrylowy - 1 litr
Utwardzacz akrylowy 2K - 0,5 litra
Rozcieńczalnik akrylowy - 10%-15%
UWAGA - utwardzacz i rozcieńczalnik należy dokupić osobno.
LEPKOŚĆ NATRYSKOWA: 18÷21 sekund w 20oC DIN4.
CZAS ŻYCIA MIESZANKI: Około 8 godzin w 20oC.
CZAS ODPAROWANIA: Pomiędzy warstwami Około 5 minut
CZAS UTWARDZANIA: Pyłosuchość w 20 st C Około 15 minut
WYDAJNOŚĆ: 1 litr mieszanki wystarcza do pomalowania 8÷10 m2 powierzchni warstwą o grubości 50 μm.
OFERTA DOTYCZY 100 ML LAKIERU AKRYLOWEGO, ROBIONEGO POD INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE WG WSKAZANEGO SAMOCHODU
Baza danych HAYMAX obejmuje wszystkie popularne na rynku modele samochodów.
Po dokonaniu zakupu, prosimy o umieszczenie następujących danych:
- Marka samochodu,
- Model auta,
- Rok produkcji,
- Kod koloru.
Kod koloru samochodu znajduje się na tabliczkach znamionowych, przeważnie tam, gdzie jest nr VIN. Jest również w książce serwisowej.
W przypadku problemu z ustaleniem kodu koloru, Państwa auta, prosimy o informację mailową.
Prześlemy dokładne instrukcje dotyczące odszukania kodu koloru, umiejscowienia tabliczek znamionowych, spisu kolorów wg marki itp.
LAKIERY MOŻEMY RÓWNIEŻ DOROBIĆ NA PODSTAWIE PRZESŁANYCH ZDJĘĆ KOLORÓW
(np. przy zmianie koloru auta, motoru, skutera) oraz DO PRZESŁANEGO DO NAS WZORNIKA KOLORU (np. klapki od paliwa, kawałka elementu naprawianego samochodu).
Lakieru akrylowego nie przykrywa się lakierem bezbarwnym!
Dla uzyskania odpowiedniego efektu, nakładamy 2 - 3 warstwy mieszaniny lakieru z utwardzaczem i rozcieńczalnikiem, zachowując przerwy na odparowanie między kolejnymi warstwami wynoszącymi około 10 - 15 minut.
Właściwą przeschniętą lepkość można sprawdzić palcem, dotykają niewidoczne miejsce.
Właściwie przeschnięty lakier będzie się "ciągnął" za palcem. Nie może być mokry, lejący.
Za szybkie nałożenie kolejnej warstwy grozi powstaniem zacieków w lakierze.
Grubość nałożenia lakieru, ciśnienie, odległość nie mają większego wpływu na efekt końcowy i kolor.
Najodpowiedniejszy pistolet to RP-HP oraz HVLP z dyszami roboczymi 1,3 - 1,4 mm,
Ciśnienie robocze około 3 atmosfery.
Każda nakładana warstwa lakieru musi być gładka, nie można pylić pistoletem.
Patrząc pod światło, już pierwsza warstwa powinna mieć ładny połysk.
Pylenie lakierem i nakładanie niepełnej warstwy lakieru skutkuje efektem końcowym z tak zwaną skórką pomarańczy (lakier nie ma ładnego i równego połysku, lecz widać dużo "góreczek i dołków" w strukturze lakieru, wymaga mocnego matowania papierem ściernym i polerowania mechanicznego).
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.